„Explore Further“: Azamara Club Cruises přichází s novou kampaní, svým hostům nabídne ještě autentičtější zážitky

„Explore Further“: Azamara Club Cruises přichází s novou kampaní, svým hostům nabídne ještě autentičtější zážitky

 

Nezůstávejte na povrchu, ponořte se do hloubky a zažijte destinaci tak, jak ji znají místní, vyzývá Azamara Club Cruises. Začátkem března lodní společnost uvedla svoji novou kampaň „Explore Further“ a svůj závazek zprostředkovat svým zákazníkům skutečně autentickou zkušenost tak posunuje ještě o krok dál.

Nejsou to ani stále větší lodě, ani úžasnější vodní parky, ani luxusnější apartmá, ale nevšední zážitek, který se Azamara rozhodla zvolit jako prostředek svého boje s konkurencí. Těm, kteří si vyberou její plavby, slibuje, že destinace poznají více, lépe a především takové, jaké skutečně jsou. Umožní jim podívat se na život z jiné perspektivy, propojí lidi s lidmi, lidi s kulturou a nakonec i lidi sama se sebou.

900 nových výletů, nespočet autentických zážitků

V rámci kampaně „Explore Further“ společnost spouští přes 900 nových výletů zaměřených na osobní zkušenost a zážitek, po kterém podle ní touží pravý cestovatel. Její exkluzivní programy a aktivity v přístavech jsou založené na setkání s místními lidmi, jejich kulturou, historií i lokální kuchyní. Kotvení do pozdního večera či přes noc pak dává hostům více času proniknout daleko za hranice povrchního poznání města.

„Chceme, aby naši hosté zažili svět ve světě, okusili nové chutě, poznali nové přátele, osahali si nové povrchy a zaposlouchali se do nových melodií, a při tom všem se dozvěděli něco nového sami o sobě,“ řekl Larry Pimentel, prezident a generální ředitel Azamara Club Cruises.

Svým konceptem tak nová kampaň navazuje na již dříve uvedené zážitky ve stylu „Destination Immersion“ (Ponoření se do destinace) a programy „Cruise Global, Connect Local“ (Plujte globálně, spojte se lokálně) s tím, že ještě posiluje svůj závazek k delším pobytům, více dnům kotvení přes noc, jedinečným itinerářům a autentickým službám.

Hosté společnosti se tak nově mohou zúčastnit například vaření tradičních pokrmů a poznávání kultury Parsi při návštěvě místní rodiny v indické Bombaji, pozorování hvězdné oblohy v jihoamerickém Chile nebo návštěvy kubánského kabaretu.

V nabídce pak nechybí unikátní zážitky zaměřené na přírodu (Eco Local), nákupy (Shop Local), golf (Golf Local) nebo třeba cyklistiku (Bike Local). Už jen třešničkou na dortu jsou pak tematické plavby a itineráře načasované tak, aby si zájemci mohli užít přední světové akce: grandiózní novoroční ohňostroje v Riu nebo Sydney, závody Formule 1 v Monaku nebo ochutnávku prvotřídního vína v restauraci oceněné Michelinskou hvězdou v italském Sorrentu.


Osobnější, lokálnější a pohodovější exkurze

Azamara slibuje, že všechny exkurze na pobřeží proběhnou v malé skupině maximálně 25 účastníků, kteří si tak užijí osobnějšího kontaktu s destinací a individuálního přístupu průvodců. Každá exkurze je navržena a realizována místními, kteří hostům nabídnou skutečně autentickou perspektivu. Společnost pracuje pouze s prověřenými průvodci a garantuje tak nejen kvalitu zážitku, ale například také absenci skrytých poplatků.

Svou kampaní „Explore Further“ Azamara oslavuje rozmanitost světa a umožňuje svým hostům prožít neokázalé zážitky z cestování a „rozšířit si obzory“. Pod novou značkou v následujících měsících uvede 2020 itinerářů.

Malé lodě, jedinečné destinace

Menší plavidla, které Azamara Club Cruises provozuje, mají vůči plovoucím městům ostatních lodních společností zásadní výhodu. Zatímco Azamara Pursuit (2001) a Azamara Quest (2007) pojmou 710 pasažérů, nejstarší Azamara Journey (2000) jich ubytuje jen 694. To hostům zaručuje nejen osobnější a celkově přátelštější atmosféru na lodi, ale především možnost zakotvit i v menších a méně navštěvovaných přístavech, kam se kolosy pro tisíce lidí nedostanou. Příkladem mohou být Benátky nebo Amalfi v Itálii, Kréta, Bangkok, Hong Kong nebo Petrohrad.

V roce 2018 vezme společnost svoje hosty do 235 přístavů v celkem 69 zemích, kde jim ve 165 případech nabídne kotvení do pozdního večera, ve 101 případech pak kotvení přes noc.

 

Všechny plavby v nabídce Azamara Club Cruises si můžete vybrat tady. Před pár týdny se PT Tours oficiálně stala preferovaným obchodním zástupcem společnosti, stejně jako dalších dvou společností Royal Caribbean Cruises, Royal Caribbean International a Celebrity Cruises (více o tom se dočtete zde).

 

Zdroj: Azamara press center

Přeložila: Svatava Čoupková