Postup nákupu plavby

Postup nákupu plavby

I. Poptávka
II. Rezervace
III. Objednání doplňkových služeb
IV. Zaslání údajů o cestovních pasech
V. Pokyny k plavbě
VI. Palubní lístky

 

I. Poptávka

1.    Zašlete nám nezávaznou poptávku plavby prostřednictvím poptávkového formuláře/kalkulačky, která Vám na základě zadaného počtu dospělých osob, mládeže a dětí automaticky vypočítá cenu kajuty pro daný termín. Můžete nám také zavolat, napsat či nás navštívit osobně na naší pobočce .

2.   Vždy se snažíme odpovídat co nejdříve, a většinou odpověď s aktuální cenovou nabídkou od nás dostanete v průběhu jednoho pracovního dne. V případě, že potřebujete více času na rozmyšlenou, můžeme pro Vás kajutu za nabídnutou cenu nezávazně rezervovat, a to na dobu 1-3 dní. Délka rezervace záleží na termínu odplutí a obsazenosti lodě.

3.   Poptáváte-li plavbu s letenkami, je potřeba, abyste nám zaslali celá jména a data narození všech cestujících. Bez těchto údajů nemůžeme udělat ani nezávaznou nabídku.

 

II. Rezervace


V případě vážného zájmu bude Vaše rezervace potvrzena podpisem smlouvy a zasláním zálohy.


1.   K sepsání smlouvy je třeba zaslat nám údaje o cestujících odpovídající pasu, se kterým budou cestovat:

• jméno a příjmení
• datum a místo narození
• národnost
• kontaktní adresu
• telefon, na kterém budete k zastižení v průběhu zájezdu
• kontaktní osobu na pevnině – jméno a telefon.


2.   Na základě Vámi zaslaných údajů sepíšeme a na zadanou e-mailovou adresu Vám zašleme návrh smlouvy. Ten si zkontrolujete a pokud je vše v pořádku podepíšete, naskenujete nebo vyfotíte a jako přílohu e-mailové zprávy nám zašlete zpět.


3.   Ve smlouvě bude uvedena výše zálohy, kterou je potřeba zaplatit při podpisu smlouvy a doplatek, jehož splatnost je přibližně 45 dní před plavbou. K těmto platbám Vám zároveň vystavíme fakturu, kterou Vám pošleme společně se smlouvou. Na požádání je možné platbu rozdělit i na více nižších částek.

Možnosti platby: Platbu je možné provést převodem na náš účet. V souvislosti s EET na pobočce hotovost nepřijímáme, děkujeme za pochopení.

Přijímáme také poukazy/benefity avšak maximálně do výše 25 % z celkové ceny zájezdu, jedná se o tyto: Benefit Management (Benefit Plus), Edenred (Holiday, Multi, Compliments), Pluxee (bývalé Sodexo - Dárkový Pass, Flexi Pass, Fokus Pass, Flexi Pass CARD, e Voucher), Up (Šek Dovolená, Unišek+, Cadhoc), Benefity a.s., FKSP

 

5.   Podpis smlouvy je možné uskutečnit nejen elektronicky, ale také osobně na naší pobočce.

  

III. Objednání doplňkových služeb


Doplňkové služby je ideální objednat už při sepisování smlouvy, je však možné je doobjednat i později. Většinou avšak maximálně do tří týdnů před odplutím.
Mezi doplňkové služby patří:


• nápojové a wellness balíčky
• parkování v přístavu - tuto službu poskytují lodní společnosti ve většině přístavů a je třeba ji rezervovat dopředu s tím, že nám zašlete typ vozidla a jeho SPZ. Platba za službu proběhne buď v hotovosti přímo v přístavu, nebo bude součástí Vašeho palubního účtu. Tuto informaci Vám upřesníme při rezervaci.

 

IV. Zaslání údajů o cestovních pasech


Měsíc před plavbou je potřeba zaslat nám dodatečné údaje, potřebné pro vystavení palubního lístku. Těmito údaji jsou:


• číslo pasu,
• místo a datum vydání pasu,
• platnost pasu (pas musí být platný ještě šest měsíců po plavbě).


U vybraných lodních společností mohou občané EU, kteří se zúčastní plaveb s destinacemi výhradně v Schengenském prostoru cestovat i s občanským průkazem. U některých lodních společností si online odbavení vyplňuje klient sám (instrukce obdržíte s pokyny). Na zaslání dodatečných údajů nemusíte myslet, my se Vám včas připomeneme.

 

V. Pokyny k plavbě


Tři týdny před plavbou od nás dostanete pokyny k plavbě, kde najdete všechny potřebné informace o cestě do přístavu, nalodění i o samotném průběhu plavby. Na většinu plaveb zasíláme i doporučení aktivit v přístavu a obecné informace a místa zájmu.

 

VI. Palubní lístky


Přibližně týden před plavbou Vám zašleme palubní lístky v anglickém nebo německém jazyce. Je potřeba, abyste si zkontrolovali správnost osobních údajů a případných doplňkových služeb (např. nápojové balíčky nebo parkování v přístavu), které jste si objednali. Posledními stránkami palubních lístků jsou štítky, které si vytisknete, dle přiloženého návodu poskládáte a připevníte na zavazadlo. V případě potřeby Vám jazyk palubních lístků změníme.

 

Teď už jen zbývá nalodit se a vyrazit za dobrodružstvím.