Seznamte se, toto je ZOE, první virtuální osobní asistentka na světě, založená na umělé inteligenci – a navržená exkluzivně pro hosty MSC Cruises

Seznamte se, toto je ZOE, první virtuální osobní asistentka na světě, založená na umělé inteligenci – a navržená exkluzivně pro hosty MSC Cruises

MSC Cruises a HARMAN Connected Services společně vytváří budoucnost zážitku z výletní plavby a používají k tomu strojové učení, zpracování přirozeného jazyka a technologii chytrého zvuku.

 

Ženeva, Švýcarsko – 1. února 2019 – ZOE – první virtuální osobní asistentka na světě – je připravená posunout zákaznické služby MSC Cruises na vzrušující novou úroveň, a to pomocí technologie zaměřené na hosty, která dále obohatí jejich prázdniny na výletní lodi. ZOE, vyvinutá ve spolupráci s HARMAN a Samsung Electronics, je hlasová umělá inteligence (AI – artificial intelligence), dostupná v každé kajutě a komunikující sedmi jazyky. Je schopná zodpovědět stovky dotazů o plavbě, poskytnout informace o službách na palubě, rady a návrhy nebo zarezervovat službu. Jedná se o jednoduše použitelné zařízení – hosté jen řeknou „OK, ZOE“ a ona je připravená pomoci. Funkce pokročilého rozpoznávání hlasu usnadňuje každému kontrolu a přístup k informacím za použití hlasových příkazů.

ZOE je první svého druhu v odvětví a dalším příkladem toho, jak MSC Cruises pokračuje ve vedení tím, že používá technologii k vylepšení zákaznické zkušenosti. ZOE bude spuštěna na MSC Bellissima a následně se objeví na každé další nové lodi, a to včetně MSC Grandiosa a MSC Virtuosa, jež přijdou v roce 2020.

Gianni Onorato, generální ředitel MSC Cruises, řekl: „Zážitek z výletní plavby se neustále vyvíjí, aby byl ještě bohatší a nabídl širší spektrum služeb a vybavení. V roce 2017 jsme představili MSC for Me, nejlepší digitální inovativní platformu v odvětví, která přinesla revoluční způsob, jímž byli hosté schopni přizpůsobit si na míru svoje zážitky. Technologie byla zabudována do samotného designu nových lodí a začleněná do každého kroku vývojové procesu jednotlivých prototypů, od konceptu po konstrukci.“

Onorato pokračoval: „To byl ale jen začátek v poskytování zážitku ze spojené výletní plavby. Potřebovali jsme naplnit klíčovou potřebu hostů, najít rychlou a snadnou odpověď na společné otázky a umožnit hostům užít si svoji dovolenou na maximum. Prozkoumávali jsme nejnovější spojené technologie a identifikovali hlasové asistenty a umělou inteligenci jako cestu k naplnění této potřeby a práce na ZOE začala.“

 

SPOLU-VYTVÁŘENÍ INOVACE

Tato přelomová zákaznická služba založená na umělé inteligenci byla vytvořena ve spolupráci týmu podnikatelských inovací MSC Cruises a HARMAN International, dceřiného podniku stoprocentně vlastněného Samsung Electronics. Spolupráce přivedla dohromady ty největší odborné znalosti z oboru hlasem ovládané technologie a znalosti z odvětví výletních plaveb jako součást sdílené vize spojeného života, teď rozšířeného do průmyslu výletních lodí.

„Zákazníci mají v dnešní době stále vyšší očekávání, co se týče spojených zážitků, a to bez ohledu na to, kde žijí, pracují - a teď nově i cestují,“ řekl Sanjay Dhawan, prezident Connected Services a technologický ředitel HARMAN. „Digitální asistenti a technologie rozpoznávání hlasu mění příležitost vytvořit zákaznickou zkušenost, která je vysoce osobní, přizpůsobivá a intuitivní. Náš tým z HARMAN Connected Services je velmi nadšený, že může tuto inovaci přinést do MSC Cruises, kde modernizujeme a vylepšujeme zákaznickou zkušenost od začátku do konce.“

Fyzická podoba ZOE zahrnuje moderní audio s mikrofony pro vzdálené pole a reproduktor profesionální kvality, které nabízí ten nejlepší zvukový zážitek. Hosté se mohou těšit na rychlé odpovědi, a to díky integraci čtyř-jádrového procesoru, a budou mít také možnost propojit pomocí Bluetooth se zařízením napřímo také svoje telefony a užít si tak hudbu, podcasty a další obsah přímo ve své kajutě. V budoucnu bude ZOE schopna nabídnout další personalizaci a zapuštěné zážitky a stane se také osobním asistentem napříč kanály, který na sebe vezme nové podoby v rámci MSC for Me.

ZOE byla navržena, aby obohatila ekosystém MSC for Me, a tak spolupracuje také z televizí v kajutě. Dlouhodobý inovační partner Samsung Electronics navrhnul software s názvem Hotel Management System, jenž umožňuje osobní asistentce spojit se s televizí a poskytnout tak hostům více podrobnějších informací a další zákaznické služby.

Hyesung Ha, seniorní více-prezidentka skupiny pro marketing podnikových produktů Samsung Electronics, řekla: „Samsung byl vždy odhodlán využít svého technologického vůdcovství ke zlepšení kvality života lidí a k tomu, aby světu přinesl inovace. Partnerství s MSC Cruises je příkladem toho, jak naše pokročilá řešení zlepšují zákaznickou zkušenost: nejen obrazovky pro přístup k informacím a zábavně-informační obsah na palubě, ale skutečně komplexní digitální zkušenost. Díky tomuto dlouho trvajícímu partnerství přináší Samsung a MSC Cruises inovace do průmyslu výletních lodí.“

ZODPOVÍDÁNÍ OTÁZEK V POHODLÍ KAJUTY

Aby se zajistilo, že ZOE bude efektivně odpovídat všem hostům, byla naprogramována a naučena zodpovědět více než 800 nejčastějších otázek s tisícovkami různých variant každého dotazu. Testování se provádělo na návrzích konverzací, rozpoznávání přirozeného jazyka ZOE a schopnosti přetvořit řeč v text a naopak, a to navíc s dalšími testy ohledně chování, zkušeností a výkonnosti. Jako řešení založené na umělé inteligenci je ZOE navržena tak, aby se neustále učila a rozvíjela svoje odpovědi na základě interakcí se skutečnými hosty.

I když ZOE vystupuje jako virtuální osobní asistentka při plavbě po dobu 24 hodin denně 7 dní v týdnu, nemá nahradit lidské interakce mezi posádkou a hosty, ale spíše hostům nabídnout flexibilitu při komunikaci a získávání informací z pohodlí kajuty.

Pro více informací o ZOE a MSC Bellissima navštivte www.msccruises.com.

 

O HARMAN

HARMAN (harman.com) navrhuje a vytváří produkty a řešení pro připojení pro výrobce aut, spotřebitele a podniky po celém světě, a to včetně systémů pro připojená auta, zvukových a obrazových produktů, řešení pro podnikovou automatizaci a služeb podporujících internet věcí (Internet of Things). Díky vedoucím značkám jako AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, JBL®, Lexicon®, Mark Levinson® a Revel® je HARMAN uznáván milovníky zvuku, hudebníky a zábavnými prostory, kde působí po celém světě. Více než 50 milionů aut na silnicích je dnes vybaveno zvukovým systémem a systémem pro připojení HARMAN. Naše softwarové služby jsou na pozadí miliard mobilních zařízení a systémů, které jsou propojené, zapojené a zabezpečené napříč všemi platformami, od práce a domova až po auto nebo mobilní telefon. HARMAN zaměstnává v Severní a Jižní Americe, Evropě a Asii asi 30 tisíc lidí. V roce 2017 se HARMAN stala dceřinou společností, stoprocentně vlastněnou Samsung Electronics Co., Ltd.

 

O Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung prostřednictvím transformativních myšlenek a technologií inspiruje svět a dává tvar budoucnosti. Společnost znovu vymezuje světy televize, chytrých telefonů, nositelných zařízení, tabletů, digitálních spotřebičů, síťových systémů a paměti, systému LSI, slévárenství a LED řešení. Pro poslední novinky navštivte zpravodajskou místnost Samsung na http://news.samsung.com.

 

Zdroj: mscpressarea.com

Přeložila: Svatava Čoupková